Czego szuka każdy zjazdowiec? Odpowiedź jest prosta: idealne zawieszenie. Niestety to nie istnieje. Nie ma czegoś takiego jak idealny szlak. Trasy różnią się w zależności od miejsca i biegu.
Zamiast znaleźć konfigurację, która działa całkiem dobrze w większości sytuacji, zamiast tego powinno być znalezienie najłatwiejszego i najszybszego do dostosowania zawieszenia w każdej sytuacji. To był nasz cel, kiedy postanowiliśmy zaprojektować nasz pierwszy widelec zjazdowy.
Nero R ma uszczelnioną amortyzator z regulatorami kompresji dla wysokich i niskich prędkości, a także prędkości odbicia. Po stronie powietrznej Nero R jest wyposażony w system 3Air, składający się z trzech komór powietrznych pracujących jednocześnie (progresywność dodatnia, ujemna i końcowa).
PODRÓŻOWAĆ
Standardowo 200 mm
GEOMETRIA
Oś do korony 580 mm +/- 5 mm przy skoku 200 mm
Przesunięcie wideł (grabie) 50 mm lub 56 mm
Maksymalny rozmiar wirnika 203 mm
RURA KIEROWNICY
Rozmiar 1 1/8 ”prosty lub zwężany 1,5” (opcjonalnie)
Kolor czarny anodowany
KORONA
Kolor czarny matowy
Materiał Hollow Kute aluminium
OBNIŻAJĄCE
Wypad 20QR BOOST
System blokowania osi FIRM
Kolor czarny (matowy) lub ultrafioletowy (matowy)
STANCHIONY
Średnica (Ø) 35 mm
Materiał 7075 aluminium
Wykończenie Hard anodowane na czarno
REGULACJE
Odbicie 21 Kliknij dostosowanie
Kompresja LS 12 Regulacja za pomocą kliknięcia
Kompresja HS 20 Kliknij regulację
Regulacja powietrza Progresywność (złoty), główny (srebrny), czułość (brązowy)
Neopos w zestawie
INNE FUNKCJE
Tłumiąca kaseta wsuwana z wewnętrzną technologią pływającą
System sprężynowy typu 3Air
WAGA
Standardowo 2,620 g