Amortyzator FOX SHOX 36 Factory 29" Kashima Grip2 160mm 44mm - Shiny Orange [2023]

Amortyzator FOX SHOX 36 Factory 29" Kashima Grip2 160mm 44mm - Shiny Orange [2023]
Amortyzator FOX SHOX 36 Factory 29" Kashima Grip2 160mm 44mm - Shiny Orange [2023]
Amortyzator FOX SHOX 36 Factory 29" Kashima Grip2 160mm 44mm - Shiny Orange [2023]
Nowość Towar polecany

Producent: FOX SHOCKS

Dostępność: Od ręki Towar dostępny jest od ręki, realizacja zamówienia nastąpi w ciągu jednego dnia od złożenia zamówienia. Jeśli potrzebujesz większej ilości, skontaktuj się z obsługą sklepu.

Ilość w magazynie: 1 szt Towar dostępny od ręki, zamówienie zostanie zrealizowane w ciągu jednego dnia roboczego.

7 319,00 PLN / szt

Dodaj do koszyka
Amortyzator FOX SHOX 36 Factory 29" Kashima Grip2 160mm 44mm - Shiny Orange [2023]
Amortyzator FOX SHOX 36 Factory 29" Kashima Grip2 160mm 44mm - Shiny Orange [2023]
Amortyzator FOX SHOX 36 Factory 29" Kashima Grip2 160mm 44mm - Shiny Orange [2023]

Opis

ZAPRASZAMY NA KORONACJĘ. NIEKWESTIONOWANY MISTRZ WSZYSTKICH TRAS ALL MOUNTAIN OTRZYMUJE NOWĄ KORONĘ.

 

W MY23 FOX 36 otrzymuje aktualizację w postaci nowej korony o zaktualizowanym projekcie i inżynierii, aby uzyskać większe objęcie rury sterowej, poprawiając trwałość i zachowując sztywność przy jednoczesnym obniżeniu masy o 20 gramów. 

 

Rozmiar koła: 29

Skok: 160

Rake: 44

Oś: 15QR x 110

 

Wykończenie górnych goleni: powłoka Kashima

Air Channels: tak

Bleeders: Tak

Floating Axle: tak

Rozmiar tarczy: mocowanie 180 PM, kompatybilność do 230

Mocowanie błotnika: Opcjonalny błotnik FOX 36/38 z solidnym 4-punktowym mocowaniem do bezpośredniego montażu

Sprężyna powietrzna: FLOAT EVOL

Rura sterowa: 1.5 Taper - wewnętrznie eliptyczny

Waga początkowa: 1942 g (F-S 36, 29”, 160mm Travel, KaboltX 110, 3 Pos-Adj)

 

GRIP2

Nasz amortyzator GRIP2 jest punktem odniesienia dla niezrównanej jakości jazdy i ultraprecyzyjnej regulacji. GRIP2 zawiera naszą opatentowaną technologię Variable Valve Control (VVC), która pozwala na zewnętrzne dostrojenie wydajności zawieszenia. GRIP2 osiąga za pomocą przekręcenia pokrętła, co zwykle wymaga czasochłonnego i skomplikowanego zadania całkowitego demontażu i ponownego montażu widelca.

 

REGULACJE

Szybka kompresja (z VVC): 8 kliknięć

Wolna kompresja: 16 kliknięć

Szybkie odbicie (z VVC): 8 kliknięć

Wolne odbicie: 16 kliknięć

 

FLOAT EVOL

Technologia EVOL zwiększa ujemną objętość sprężyny powietrznej, optymalizując czułość na małe nierówności. Liniowa krzywizna sprężyny EVOL zapewnia miękkość u góry, dodatkowe wsparcie w połowie skoku i bardziej regulowaną progresję od dołu.

 

Korzyści płynące z EVOL są dodatkowo wzmocnione przez nasze nowe kanały i odpowietrzniki w dole goleni, które działają w celu zmniejszenia ciśnienia powietrza zebranego w dolnych goleniach, umożliwiając swobodną pracę amortyzatora EVOL bez niezamierzonych zakłóceń.

 

FLOATING AXLE

Osie pływające mogą wyglądać podobnie do innych osi, ale w rzeczywistości oferują wyraźną przewagę wydajności ze względu na ich wyjątkową zdolność do dokładnego dopasowania szerokości powierzchni montażowej koła widelca do rozstawu kołnierzy przedniej piasty, tworząc w ten sposób idealne wyrównanie podwozia i eliminując niepożądane tarcie między górnymi i dolnymi goleniami widelca. Osie pływające zapewniają znacznie płynniejszy ruch zawieszenia w całym zakresie skoku widelca, w szczególności poprawiając czułość i ogólną jakość jazdy.

 

Całkowicie nowe 36 i 38 są wyposażone w nowy, zgłoszony do opatentowania system osi pływającej, obsługiwany za pomocą dźwigni szybkiego zwalniania, łączący zalety osi pływającej z łatwością szybkiego zwalniania bez użycia narzędzi. W tym systemie rozstaw jest blokowany za pomocą pływającej tulei, co pozwala na wielokrotne zdejmowanie i ponowną instalację przedniego koła przy jednoczesnym zachowaniu idealnego ustawienia widelca. Pozycjonowanie pływającej tulei jest ustawione fabrycznie, więc jeśli nie masz pewności, jak obsługiwać system osi pływającej lub po prostu nie chcesz się tym przejmować, możesz po prostu zainstalować przednie koło i kontynuować jazdę.

 

Opcjonalnie dostępna jest nowa Kabolt-X, lekka, przykręcana oś pływająca przeznaczona wyłącznie dla zupełnie nowych 36 i 38, która nie tylko redukuje gramy, ale także zwiększa sztywność skrętną dzięki jednostronnej konstrukcji śruby zaciskowej bez tulei. Wyrównanie osi musi być resetowane za każdym razem, gdy przednie koło jest usuwane i ponownie instalowane na obu osiach Kabolt-X i 40, ale wynik końcowy jest taki sam – idealne wyrównanie i doskonałe osiągi.

 

LOWER LEG BYPASS CHANNELS

Gdy widelec ściska się, objętość powietrza w dolnych lagach zmniejsza się, zwiększając ciśnienie powietrza. Im bardziej widelec ściska się, tym bardziej wzrasta ciśnienie. Efekt ten może mieć niezamierzoną konsekwencję uniemożliwiającą osiągnięcie pełnego ruchu. Nasze kanały w dolnej części goleni pomagają złagodzić ten problem, radykalnie zwiększając objętość powietrza w dolnej części lag, a tym samym zmniejszając ilość dodatkowego niezamierzonego wzrostu ciśnienia.

 

Kolejną zaletą tych kanałów jest to, że olej do kąpieli dolnych nóg krąży w górnych częściach dolnych goleni, stale smarując piankowe pierścienie i tuleje, gdy widelec ściska się i rozciąga podczas swojej pracy.

 

NOWA KORONA

Lżejszy o 20 gramów, przy jednoczesnym zwiększeniu zachodzenia na rurę sterową w CSU, nowa konstrukcja korony poprawia trwałość, podczas gdy nasza inżynieria utrzymuje sztywność i zmniejsza wagę.

 

BLEEDERS

Nasze odpowietrzniki dolnych goleni umożliwiają wyrównanie ciśnienia atmosferycznego za pomocą prostego naciśnięcia przycisku. Nagromadzenie ciśnienia w dolnych goleniach radykalnie zmniejsza wydajność widelca, uniemożliwiając osiągnięcie pełnego skoku i zmniejszając czułość i responsywność na małe nierówności.

 

LOWER LEG ARCH

Sztywność w stosunku do wagi to najważniejsza miara projektowania rowerów. Inżynierowie inwestują niezliczone godziny, przeglądając każdą uncję materiału, starając się zoptymalizować ten krytyczny stosunek. Nasz całkowicie nowy projekt dolnej części goleni zapewnia wszystkie przeszkody, usuwając każdy możliwy gram, jednocześnie upewniając się, że nie narusza wymagań dotyczących sztywności lub wytrzymałości nowoczesnej jazdy w stylu enduro i gravity.

 

Nowoczesne konstrukcje ram i trendy w geometrii wymagają nowoczesnych rozwiązań konstrukcyjnych zawieszenia. Łukowa konstrukcja zupełnie nowych 36, 38 i 40 została zaprojektowana tak, aby idealnie łączyć się z nowoczesnymi rowerami Enduro i Downhill. Profile główki ramy są coraz większe, a widełki coraz krótsze. Nasz nowy kształt łuku uwzględnia tę potrzebę, wysuwając się do przodu, aby zapewnić duży prześwit główki ramy przy pełnej kompresji. Najnowocześniejsze techniki modelowania komputerowego pomogły nam stworzyć organiczny kształt goleni, który optymalizuje sztywność przy absolutnie minimalnej ilości materiału.

Więcej Zwiń

Cechy towaru

Symbol
910-21-113
Kod EAN
821973436791
Podatek VAT
23%
Koszt gospodarowania odpadami (w cenie)
Rozmiar koła
29"
Wariant

Opinie

Bądź pierwszy. Oceń towar!

Opinia o towarze:
* Pola oznaczone gwiazdką są obowiązkowe
Dodając opinię w sklepie akceptujesz regulamin sklepu oraz politykę prywatności sklepu.

Informujemy, iż w celu realizacji usług dostępnych w naszym sklepie, optymalizacji jego treści oraz dostosowania sklepu do Państwa indywidualnych potrzeb korzystamy z informacji zapisanych za pomocą plików cookies na urządzeniach końcowych użytkowników. Pliki cookies można kontrolować za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dalsze korzystanie z naszego sklepu internetowego, bez zmiany ustawień przeglądarki internetowej oznacza, iż użytkownik akceptuje stosowanie plików cookies. Więcej informacji zawartych jest w polityce prywatności sklepu. Polityka prywatności

Informujemy, że wprowadziliśmy zmiany w treściach zgód lub dokumentach zawierających m.in. regulaminy, politykę prywatności naszego sklepu. Prosimy o zapoznanie się z nową treścią zgody oraz dokumentów powiązanych ze zgodami i zaakceptowanie ich. Regulamin