Rowerzyści o to prosili, Marzocchi usłyszał wezwanie i z dumą dostarczył. Nowy Z1 Coil opiera się na spuściźnie widelca z pojedynczą koroną, który zapoczątkował rewolucję w latach 90. – O.G. Bomber Z1 Coil. Zaczynając od solidnych i sprawdzonych 36mm goleni Bombera Z1, nowy Z1 Coil zachowuje słynny tłumik Grip, ale wymienia zespół sprężyn powietrznych na najbardziej zaawansowany system sprężyn stalowych, jaki kiedykolwiek wyprodukował Marzocchi. Sercem tego nowego systemu jest ultralekka, hartowana sprężyna ze stali krzemowo-chromowej (dostępna w 4 stopniach sprężyn, aby dopasować się do szerokiej gamy rowerzystów) w połączeniu z systemem zarządzania hałasem zapewniającym prawie niesłyszalną pracę, zintegrowanym wspomaganiem pneumatycznym zapewniającym progresywność i dolną kontrolę oraz zewnętrzny regulator napięcia wstępnego do wybierania ugięcia i twardości od góry. Skok można łatwo zmieniać w krokach co 10 mm od 150-180 mm (w zależności od rozmiaru koła) za pomocą rekonfigurowalnych wewnętrznych przekładek.
Bomber Z1 jest dostarczany z zainstalowaną średnią sprężyną. Inne konfiguracje należy zakupić osobno.
Golenie: 36 mm
Skok: 170
Koło: 29
Oś: 15QRx110
Tłumienie: GRIP (kompresja + odbicie)
Sprężyna: hartowana stal krzemowo-chromowa
Rura sterowa: Tapered
Golenie: Ø36 mm anodowane na czarno
Offset: 44
Masa: około 2525g