Model 35 jest wynikiem wielu lat rozwoju skoncentrowanych na jednym celu i osiągnięciu ostatecznego widelca enduro. Golenie górne o średnicy 35mm zapewniają wyjątkową sztywność jednocześnie nie zwiększając znacząco masy co pozwoliło uzyskać finalną wagę na poziomie 1855g, jest to najlżejszy widelec enduro na rynku.
Innowacyjna technologia Internal Floating Technology (IFT) to jest to co naprawdę wyróżnia Formulę na tle innych widelców. Gładkość pracy jest niezwykle ważna dla skuteczności zawieszenia. Po wielu testach na powłokach wiemy, że mają one minimalny wpływ na redukcję tarcia. IFT podchodzi do tego problemu z innej strony. Wszystkie amortyzatory podczas jazdy doświadczają pewnego rodzaju gięć bocznych, które zwiększają tarcie. Nasz tłumik hydrauliczny jest strukturalnie połączony z goleniami górnymi i dolnymi. W trakcie jazdy te elementy kompensują zewnętrzne naprężenia na amortyzatorze co powoduje niesamowite zmniejszenie tarcia.
Dzięki Compression Tuning System (CTS) widelec można łatwo dostosować do osobistych preferencji. Remote Cartridge Control (RCC) to nie tylko zdalna blokada skoku, ale także regulacja umożliwiająca sterowanie kompresją widelca, dzięki czemu może on natychmiast przystosować się do zmian w terenie. RCC oferuje 13 różnych pozycji od pełnego otwarcia do zablokowania. Manetka nie znajduje się w zestawie, dostępna jest osobno.
Integrated Locking System (ILS) w pełni poprawia konstrukcje typu "thru-axle". Dźwignia jest łatwa w demontażu w celu praktycznego umieszenia jej w dowolnej pozycji. ILS może być używany do tylnej osi, która wymaga narzędzi do usuwania. System jest zaprojektowany w taki sposób, aby zapobiec nadmiernemu naprężeniu osi przedniej co ułatwia proste wyjmowanie koła.
Żaden inny widelec nie działa tak gładko jak 35, nie jest tak lekki jak 35, nie może być tak spersonalizowany jak 35 a jednocześnie tak niezawodny i odporny jak 35. Dzięki temu widelcowi osiągnęliśmy ostateczną broń do zwyciężania w enduro.
- aluminiowe anodowane golenie górne 35mm,
- rura sterowa Tapered,
- magnezowe golenie dolne,
- mocowanie hamulca PM6",
- regulacja tłumienia kompresji (12 Click) i powrotu (21 Click),
- sprężyna powietrzna,
- regulacja siły zwolnienia blokady skoku,
- oś QR15 ILS,
- blokada skoku (opcjonalnie sterowana z manetki RCC),
- skok regulowany wewnątrz,
- waga 1855g,