Nic nie klei się do podłoża tak, jak damper sprężynowy. DHX2 przejmuje to odczucie i wzmacnia je wyrafinowanym progresywnym tłumieniem, ogromnym ogólnym zakresem strojenia i bardzo niskim tarciem wewnętrznym, aby wykorzystać w pełni doświadczenie wyścigowe.
FOX Factory mówi wszystko. Najlepsza z najlepszych technologii, jaką mamy do zaoferowania, jest dostępna w naszych modelach z serii Factory. Produkty te są sprawdzone w Pucharze Świata. Ścigamy się na tym co sprzedajemy.
W zestawie nie ma sprężyny.
NOWE budowa i tłumik
NOWE zapadki na kołnierzu sprężynowym zapobiegające luzowaniu się w warunkach niskiego napięcia wstępnego
NOWY tłok główny o wysokim przepływie
NOWY odbojnik MCU dla zwiększenia progresji końca skoku i kontroli dobicia
NOWE ultraniskie tarcie, bardzo trwałe wykończenie tłoka amortyzatora z twardego chromu
NOWOŚĆ ulepszona regulacja szybkiego odbicia dzięki dodaniu VVC (Variable Valve Control)
NOWOŚĆ ulepszony dla rozmiarów metrycznych
NOWA grafika
Dopasowana regulacja 8-kliknięć HSC i HSR w widelcach GRIP2 i amortyzatorach X2
Zwiększona kontrola i zmniejszona twardość dzięki tłumieniu liniowemu
Stalowy korpus zewnętrzny i żebrowany korpus wewnętrzny dla lepszej sztywności strukturalnej i zmniejszonej histerezy
Mocniejsza blokada niż poprzednia DHX2
Zmniejszone tarcie
Zbiornik o skróconej długości dla lepszego dopasowania do większej liczby ram
REGULACJE
Opcjonalna 2-pozycyjna dźwignia Open/Firm (zachowuje regulację kompresji wysokiej i niskiej prędkości)
Szybka kompresja - 8 kliknięć
Kompresja wolnoobrotowa — 16 kliknięć
Szybkie odbicie (z VVC) — 8 kliknięć
Odbicie przy niskiej prędkości — 16 kliknięć
Napięcie wstępne sprężyny - (nowe zapadki na kołnierzu sprężyny)
WSZYSTKIE FABRYCZNE AMORTYZATORY DHX2
Powłoka wału chromowo-molibdenowego — bardzo wytrzymałe wykończenie wału amortyzatora o bardzo niskim tarciu
Odbicie VVC Tak
Zaczepy na sprężynowym kołnierzu Tak