W najnowszej wersji, piasty PRO 2 EVO wyposażone zostały w system 4 zapadek współpracujący z nowym 40 zębowym, stalowym pierścieniem zamocowanym na korpusie piasty przy pomocy bezstykowego wolnobiegu i uszczelki labiryntowej. Dzięki temu sprzęgło piasty zapewnia natychmiastowe przekazanie energii. Dodatkowym atutem jest niesamowity dźwięk piasty, które otrzymały kilka znaczących zmian. Piaty wyposażone są w łożyska wykonane ze stali nierdzewnej, znane z modeli Pro 3. Dzięki temu udało się wydłużyć ich żywotność, zapewnić łagodniejszą pracę oraz jeszcze korzystniejszy stosunek jakości do ceny. Wraz ze zmianą łożysk, zmieniła się również oś na nową, powiększoną do 17 mm. Oznacza to pełną kompatybilność ze standardem Maxle i Maxle Lite. Jednoczęściowy wolnobieg piasty wraz z mocowaniem zapadek wykonane zostały z wytrzymałego aluminium 7075. Oś obraca się na 5 uszczelnionych łożysk maszynowych. Wszystkie piasty Pro 2 kompatybilne są z tarczami mocowanymi za pomocą 6 śrub. Korpus piasty wykonany został w technologii CNC z aluminium 2014 T6.
Specyfikacja:
-Wycinane w technologii CNC w Barnoldswick w Wielkiej Brytanii
- Wyprodukowane i ręcznie wykończone w Wielkiej Brytanii
- Typ łożyska: stal nierdzewna (61804, 1728, 61803, 61903)
- Korpus piasty: aluminium 2014 T6
- Kolory: srebrny, czarny, czerwony, niebieski, złoty, szary
- Otwory: 28 (oprócz wersji 150 / 12 mm), 32, 36
- Mocowanie tarczy: IS 2000 (na 6 śrub)
- Aluminiowy bębenek.
- Stalowy pierścień 24 T z 4 zapadkami
- Waga: przód: 185 g (QR), tył: 285 g (QR)
- Przeznaczenie:Trial / Street