Ten mostek jest Enduro!
Żadna dyscyplina nie jest tak szeroka jak segment „Enduro”. Rowery tutaj użyte są prawdziwymi wszechstronnymi urządzeniami, które można wykorzystać podczas całodziennych przejażdżek na wycieczki rowerowe na poziomie DH. I po to został zbudowany Black One!
Reverse Black One jest przeznaczony dla rowerzysty, który mocno naciska na swój agresywny rower trailowy / enduro i potrzebuje sztywności, siły i szybkości reakcji. Zbudowaliśmy mostek Black One, aby był trwały, zapewniał szybką obsługę i szerokie mocowanie, aby zapewnić sztywność podczas jazdy na kierownicach 760-800mm +.
Mostek ten przetestowano w najtrudniejszym dostępnym teście zmęczeniowym. Nawet po setkach tysięcy zmian obciążenia w laboratorium nie udało się doprowadzić tego trzonu do granic możliwości. Aby jeszcze bardziej odciążyć kierownicę, opracowaliśmy technologię „Stress Reduction Clamping” (SRC). Najbardziej obciążone obszary znajdują się na przejściu między mostkiem a kierownicą. Zwłaszcza w dolnej szczelinie od miejsca mocowania, gdzie występują duże obciążenia.
Technologia SRC zapobiega powstawaniu nacięciom na kierownicach carbonowych, ponieważ szczelina, która tworzy ostrą krawędź, która mogłaby zmiażdżyć lub wgnieść kierownicę została zminimalizowana. Szczelina istnieje tylko w górnym obszarze mocowania, co jest niezbędne do uzyskania efektu mocowania.
Ta technologia pozwoliła nam stworzyć kierownicę z mocowaniem prawie 360 ° z optymalnym przenoszeniem obciążenia i zmniejszonym efektem wycięcia. Nawet w testach laboratoryjnych ta korzyść jest wyraźnie wykazana. Polecamy to szczególnie w przypadku kierownic carbonowych.
Dzięki „długości” 35 mm mostek Black One jest idealnym wyborem dla nowoczesnych ram z długimi górnymi rurkami / reach. Nawet przy średnicy mocowania 35,0 mm Black One Enduro waży zaledwie 130 g i jest najlżejszym mostkiem na rynku w swojej klasie!
- Długość: 35 mm
- Średnica mocowania: Ø 35,0 mm
- Kąt: 8 °
- Wysokość stosu: 40 mm
- Platforma zaciskowa: 50 mm
- Ø główki: 1 1/8 "
- Waga: 130 g (tolerancja masy +/- 5%)
- Typ konstrukcji: obrabiany CNC
- Materiał: aluminium 6061 T6
- Linie mikro regulacji: dla lepszej orientacji w ustawieniu kierownicy
- Stress Reduction Clamping (SRC): zoptymalizowany rozkład obciążenia na mostku