Po założeniu do roweru opony Maxxis Forekaster możesz zapomnieć o zmiennej pogodzie i ruszać na szlak. Klocki bieżnika o średniej wysokości są rozmieszczone równomiernie aby umożliwić wgryzanie się w teren i łatwe czyszczenie z błota. Szerokie klocki w środku zapewniają doskonałe hamowanie nawet na śliskich trasach. Forekaster jest oponą szczególnie wybieraną kiedy liście zaczynają spadać a pogoda staje się mniej przewidywalna.
Technologie występujące w oponach, sprawdź je przy wyborze opony z listy:
WT - konstrukcja Wide Trail Design optymalizuje układ i profil opony na dzisiejszych nowoczesnych, szerszych obręczach. Tradycyjne opony są projektowane wokół starszych, węższych obręczy i mogą tworzyć profil opon o zbyt kwadratowym przekroju, co prowadzi do mniej niż optymalnej wydajności. Opony WT są zoptymalizowane pod kątem obręczy o wewnętrznej szerokości 35 mm, ale udowodniono, że działają w zakresie od 30 do 35 mm szerokości wewnętrznej obręczy, w zależności od preferencji jeźdźca.
TR - Tubeless Ready - Opony TR posiadają wszystkie cechy opon bezdętkowych poza jedną, są znacznie lżejsze. Są to jedyne opony Maxxis, przeznaczone do użycia z mleczkiem uszczelniającym.
EXO Protection - Ekstremalnie wytrzymały materiał, zapobiega przetarciom i rozdarciom opony na bocznych ściankach, gdzie nie ma już bieżnika.
Dual Compound - Dwa rodzaje mieszanki gumy użyte w jednym bieżniku (twardsza po środku, miękka z boku bieżnika).
3C TRIPLE COMPOUND - Trójskładnikowa mieszanka gumy, zwiększająca przyczepność w zakrętach, zmniejszająca opory toczenia.
3C Maxx Speed - Używana głównie w oponach XC i Enduro. Dwie mieszanki położone na zewnątrz są dobrane pod kątem redukcji oporów toczenia, zmniejszenia zużycia bieżnika i trakcji.